Martina såg ut som en vampyr i ansiktet då jag hämtade henne från skolan i dag. De hade haft halloween fest i dag där de fick klä ut sig. Giacomo for till en kompis på halloween fest efter skolan, så i dag har det bara varit jag och Martina. På vägen hem från skolan kilade vi in via TIM och betalade för mitt telefonabbonemang för november månad och så gick vi också till närmaste metrostation för att betala för kommande månad.
 
Jag måste än en gång säga att Martina är så otroligt söt. I dag har hon hela dagen velat hålla mig i handen och sitta i min famn. Jag blir så glad och känner mig så uppskattad.
 
Vi pusslade ihop en stor brandbil några gånger
 
Och spelade memory
 
Vi har också lyssnat på engelskspråkiga halloween sånger som Martina bekantat sig med på dagis. Hon är så duktig som försöker sjunga med i den engelska texten så gott hon kan. Och dansa kan hon också. ;)
 
Nu innan läggdags gav Alessandra mig medicin. Jag vet inte riktigt vad det är men hon sa att det är mirakelmedicin, vilket jag starkt tror och hoppas.

Kommentera

Publiceras ej