Idag, för ett år sedan, tog jag mina första steg i USA. I Los Angeles. Minns ännu hur häftigt jag tyckte att det var då jag steg av planet på LAX och hörde Maroon 5s This Love spelas i högtalarna i värmen. Inte långt efter träffade jag bl.a. Gina, Luca och Cele, vi alla hade just anlänt och hade ingen aning om hur fina minnen vi skulle komma att skapa tillsammans. This Love jaa, oj vilken kärlek jag känner för hela det här äventyret. Alla människor och vänner jag träffade, allt vi gjorde och upplevde. Tänker fortfarande på det varje dag. Spring break i Mexico, Las Vegas, Coachella och sista månaden av resande. Love.

Detta ska firas ikväll med Back to School på The Monkey. Det blir alltså ett kärt återseende med min fina halare ikväll. Nu drar jag just till Amanda på förfest. 


Kommentera

Publiceras ej