Jag tänkte blogga i går kväll, men irriterande nog fungerade inte internet, vilket ofta är fallet om kvällarna.
 
I går hade jag planerat att fara till en simhall och simma men kollektivtrafiken här i Milano strejkade, så fick glömma simhallsbesöket.
 
I går efter skolan for jag med Giacomo till ett 6-års kalas. Det verkar vara så att man alltid hyr ett ställe där man har kalaset, i stället för att ha det hemma. Det hör också till att föräldrarna/barnflickorna är med under kalaset.
 
Det var något slags häxtema
 
 
Jag tyckte det här kalaset var riktigt bra. Bra programledare och roliga lekar, båda barnen och jag gillade.
 
 
I förra veckan var jag också på ett kalas med Giacomo. Där var temat fotboll, och det spelades fotboll från början till slut. Och det var jättemånga barn i alla åldrar.
 
Tårta och sång
 
Prisutdelning efter fotbollsmatchen
 

Kommentera

Publiceras ej