I går, fredag, hade jag en riktigt trevlig eftermiddag med barnen.
 
Så här söta var de i busse påväg hem från skolan. Hand i hand i samma säte. :)
 
Då vi kom hem gjorde vi läsor med Giacomo, vi övade bokstäverna Z och W. Martina skulle ju såklart vara med hon också, så hon satt i min famn och ville mer än gärna hjälpa till.
 
Då vi var klara med läxorna ville Martina kladda med färger.
 
Everyday is a gameday!
 
Det bästa Giacomo vet är att spela fotboll i korridoren. Oftast är han Cagliari och jag är Kraft haha. Det viktigaste är att han vinner. I bland före vi börjar spela kan jag fråga "är det okej om jag vinner den här gången?" NEJ, är svaret varje gång. En endaste gång har jag vunnit, jag kunde inte motstå att se hans reaktion om han förlorade. Jag kan säga att det var första och sista gången jag valde att vinna, hahaha.
 
Nu ska jag snart åka i väg för att möta Jenni, som kommer vara här tills tisdag morgon, jeejeeeejeeeeee.
 

Kommentera

Publiceras ej