Den här veckan har varit ganska tråkig... Jag har inte gjort något speciellt sedan Jenni lämnade Milano.
 
På förmiddagarna chillar jag mest, sen hämtar jag barnen och är med dem tills förädrarna kommer hem och vi äter middag. Sen chillar jag lite till innan läggdags.
 
Men i går fixade jag ju faktiskt till min kandidatavhandlig lite igen. Jag skickade ju in en version till min handledare i augusti och för en tid sedan fick jag den tillbaka för att göra några små justeringar. Jag borde ännu snabbt läsa igenom den en gång, så det säkert inte finns några slarvfel. Och då borde den på riktigt vara klar för opponeringen i februari.
 
Det jag ser framemot nu till näst är en weekend i Rom med Emilia!! På lördag är det risk för regn, men som Emilia sa: "jag har inget emot att sitta på en mysig restaugang och dricka mycket vin". Det får vara vår nödlösning.

Kommentera

Publiceras ej