Har än en gång kommit av mig med bloggandet. Too much going on här hela tiden. Såå, vad har hänt sedan sist?
 
Richard och pappa kom på besök, vilket var uppskattat både av mig och alla mina vänner. :) De första dagarna chillade vi bara på campus och i Claremont. Den första helgen spenderade vi i San Diego. Denise från Nederländerna råkade ha en kompis här på besök samtidigt, så de följde också med till San Diego.
 
 
 
Första dagen i San Diego vandrade vi bara runt downtown. Andra dagen besökte vi ett zoo, Balboa Park. Vi såg ormar, spindlar, ödlor, isbjörnar, tigrar, kengurun, giraffer, elefanter... Alla möjliga häftiga djur.
 
Sötis panda
 
Richard och pappa hann också besöka Las Vegas. Medan de var i Las Vegas åkte jag till nationalparken Joshua Tree med några andra utbytesstudenter. Vi sov under bar himmel- härligt. Morgonen därpå vandrade vi hela dagen. Joshua Tree är typ mitt ute i öknen med en massa häftiga berg och stora stenar att klättra på. Verkligen häftig natur.
Denise, jag och Celeste 
 
 
Medan pappa och Richard var här besökte vi också en skjutbana, vilket uppskattades av turisterna, haha.
 
 
Vi såg även en NBA match
 
Vi hann ju faktiskt med ganska mycket. Och tro det eller ej, men emellanåt hann jag även med lite skola, Det var trevligt med besök. :)

Kommentera

Publiceras ej